Politica de Livrare și Plată

LIVRARE

Comenzile plasate pe site sunt procesate și expediate din depozitul nostru, iar termenul estimat de livrare este de 1–3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.

Toate comenzile înregistrate înainte de ora 16:00 sunt expediate, de regulă, în aceeași zi lucrătoare, urmând să ajungă la destinație în ziua următoare. Comenzile plasate după ora 16:00 sunt expediate în următoarea zi lucrătoare.

Timpul de livrare poate varia în funcție de volumul comenzilor, condițiile de trafic sau disponibilitatea produselor.

Produsele sunt livrate prin servicii de curierat rapid partenere (ex. Nova Poshta, Fan Courier, etc.), pe întreg teritoriul Republicii Moldova.

Costul livrării

  • Pentru comenzile cu valoare de până la 1 000 MDL, costul transportului este de 50 MDL, indiferent de metoda de plată.

  • Pentru comenzile care depășesc 1 000 MDL, livrarea este gratuită.

    (Prețurile includ TVA.)


RIDICARE PERSONALĂ

Ridicarea comenzilor direct de la depozit sau punctul de colectare este gratuită. Programul de ridicare este de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00.

Detaliile privind disponibilitatea și confirmarea ridicării vor fi comunicate prin e-mail sau telefon după plasarea comenzii.


DISPONIBILITATEA PRODUSELOR

În cazul în care un produs comandat nu este disponibil, veți fi notificat prin e-mail sau telefon.

Sumele achitate în avans pentru produse indisponibile vor fi rambursate integral în termen de maximum 5 zile lucrătoare.

Dacă informațiile furnizate de client pentru facturare sau livrare sunt incomplete ori incorecte, ne rezervăm dreptul de a suspenda expedierea comenzii până la clarificarea situației. În acest caz, noul termen de livrare va fi comunicat clientului.


MODALITĂȚI DE PLATĂ

Elite Barber Tools pune la dispoziția clienților următoarele metode de plată:

  1. 💵 Numerar la livrare (ramburs) – plata se efectuează direct curierului, în momentul primirii coletului;

  2. 💳 Card bancar online – prin sistem securizat de plată integrat pe site (Visa, Mastercard, Maestro etc.);

  3. 🏦 Transfer bancar – pentru comenzi speciale sau persoane juridice, conform facturii proforme emise.


MENȚIUNI SUPLIMENTARE

După expedierea coletului, clientul va primi o notificare prin e-mail sau SMS conținând numărul de urmărire al comenzii.

Ne străduim să asigurăm livrarea promptă a tuturor comenzilor, însă pot exista întârzieri independente de voința noastră (condiții meteo, perioade aglomerate, sărbători legale etc.).